Nie wierzę w przypadki, rozmowa z Pawłem Podbielskim.

22-03-2023

Nie wierzę w przypadki – Paweł Podbielski 

Rynek nieruchomości Premium wciąż się rozwija. Prym w tej dziedzinie wiedzie gdyńskie White Wood Nieruchomości, za którego sterami stoi Paweł Podbielski – człowiek, który kocha swoją pracę i wie, jak tą miłością zarażać innych.

Lubisz przeglądać ogłoszenia dotyczące nieruchomości?
Robię to zawodowo, ogłoszenia wiele potrafią powiedzieć o samej nieruchomości, ale też o ich autorze. Same nieruchomości najbardziej lubię oglądać na żywo, szczególnie podczas rowerowych wycieczek.

 

Skąd pomysł na ścieżkę zawodową związaną z nieruchomościami?
Nie wierzę w przypadki, lecz metodyczną pracę. Zaczynałem jako broker w jednym z warszawskich biur nieruchomości. To doświadczenie utwierdziło mnie w przekonaniu, że do nieruchomości, jak do klientów, trzeba mieć podejście indywidualne. Nie istnieje jeden wzorzec sprzedaży, a odpowiedź na potrzeby klienta trzeba uszyć na miarę. Istotna jest dla mnie najwyższa jakość usług, dlatego postanowiłem stworzyć White Wood. Wahałem się, ale dziś wiem, że rynek nieruchomości potrzebował nowego podejścia, wszak piękno tkwi w szczegółach.

Patrząc na dossier White Wood, ryzyko się opłaciło…
Zdecydowanie! Dziś świadomość inwestorów i deweloperów się zmienia. Modne jest inwestowanie, ale w naszej kulturze dom to wciąż bagaż doświadczeń lokatorów, dlatego jako pośrednicy musimy posiadać wiele cech, które na pozór zupełnie nie wiążą się z rynkiem nieruchomości.

 

Co wyróżnia White Wood na tle innych agencji?
Coraz częściej klienci sprzedają nieruchomości Premium, a i popyt na nie wzrasta. Klienci nie wymagają od nas tylko udanej transakcji, ale też otoczenia opieką wszystkich formalności. Jako White Wood świadczymy usługi Property Concierge, a to oznacza, że przejmujemy ciężar związany z transakcją, podczas gdy klient nie musi pilotować całego procesu. Nasi kontrahenci ufają nam, wymagając minimalizowania ewentualnych strat związanych z przedsięwzięciem. Miło jest widzieć, że coraz więcej osób szuka takiego wsparcia będącego podstawą naszego działania.

 

Wasz styl pracy różni się trochę od standardowego?
Jesteśmy otwarci na współpracę z firmami i portalami związanymi z nieruchomościami, a to pozwala nam uzyskiwać lepsze efekty sprzedaży. Każdą ofertę staramy się maksymalnie personalizować i tworzyć jej historię, tak by była atrakcyjna dla potencjalnego nabywcy. Jesteśmy nastawieni na współpracę z klientami, wsłuchujemy się w ich potrzeby i oczekiwania. Myślę, że jest nam łatwiej, gdyż do każdego podchodzimy z uśmiechem i otwartością.

Nowatorskie podejście do sprzedaży główny powód, dla którego wybierany jest White Wood?
Nie bylibyśmy w punkcie, w którym jesteśmy, gdyby nie wspaniali ludzie tworzący firmę. Jako właściciel staram się nieustannie inwestować w kompetencje całego zespołu. Naszym rytuałem są regularne spotkania i dyskusje na temat działań firmy. To procentuje nie tylko wynikami, ale także niewielką, jak na naszą branżę, rotacją zespołu. Mamy opinię skutecznych profesjonalistów, pozwala nam to na pracę z ponad 300 klientami miesięcznie. Od niedawna mamy drugą filię, co znacząco wpływa na zwiększenie zakresu pracy. Cieszy nas to, bo nieruchomości to nasza pasja.